.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سهم صادرات گل و گیاه مازندران ارتقاء می یابد

سرپرست هیئت اعزامی جمهوری اسلامی ایران به نمایشگاه ازبکستان با اشاره به علاقه مندی بالایی ازبک ها به گل و گیاهان زینتی اظهارداشت: با این روند سهم صادرات گل و گیاه مازندران ارتقاء می یابد.

ولی الله فرزانه در حاشیه سفر به ازبکستان در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به تاشکند افزود: مزیتی که مازندران در حوزه پرورش گل و گیاهان زینتی دارد در هیچ نقطه ای از ایران اسلامی نیست.
وی خاطر نشان کرد: حضور شرکت های تولیدی گل و گیاهان زینتی مازندران در نمایشگاه توانمندی های جمهوری اسلامی ایران بسیار ارزشمند بوده و خیل مشتاقان فراوانی از مردم کشورهای آسیای میانه خصوصا ازبکستان را به خود جلب کرده است.

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران با اشاره به اینکه سهم صادرات گل و گیاهان زینتی مازندران باید در کشورهای آسیای میانه به روند مطلوبی ارتقاء یابد تصریح کرد: با رفع موانع پیش روی صادراتی تولیدکنندگان این محصول، گل و گیاه مازندران قابلیت صادرات به کشورهای آسیای میانه و حوزه دریای خزر را دارد.

فرزانه با بیان اینکه ترانزیت و حمل و نقل گل و گیاه از استان های شمالی به کشورهای آسیای میانه از سوی سازمان توسعه تجارت ایران در حال پیگیری است یادآور شد: قصد داریم با فعال سازی حمل و نقل هوایی و ایجاد خطوط مستقیم فرودگاه های خطه شمال به کشورهای سی آی اس سهم صادرات محصولات گل و گیاه مازندران به اقصی نقاط جهان را ارتقاء دهیم.

نمایشگاه توانمندی های جمهوری اسلامی در اکسپوی تاشکند جمعه شب به کار خود پایان داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.